marți, 23 iunie 2009

"Bun venit la magazinul... Hana Montana! Eeeeh!"

Deci. azi toate erau bune si frumoase. Dimineata am avut proasta inspiratie sa merg la piscina. Fail, era superaglomerat. Dar totusi, am stat 2 ore si-am inotat pe langa copii mici, babe sictirite, si... oameni. Pur si simplu oameni. Dupa acest episod sangeros, am mers la Lefko. Si ca sa aveti si voi parte de o portie mica de ras (noi am ras de-am pocnit, si ne-am si batut cu parfumu' care scuipa, Lefko fiind victima, un scuipato-parfum ajungandu-i direeect in ochi :D) am sa va povestesc faza cu pixul vanata Denis. Proaspat cumparat de la Bamboo (magazinul cu prostii scumpe pt casa, nu clubul), Denis deja si-a dat duhul pe hartia cu portretul lui Kogeac si cartofii Hana Montana! Eeeeh! dupa ce a scris cam... 3 randuri? Pe fundal, incepea melodia de la Six Pence None The Richer, aia mai vechiuta, Kiss Me. Eu, nervoasa, am adoptat un zambet sadic generos, si-am spus caaalm: "Bun venit la magazinul P****a M**i" (scuzati limbajul :">). Imediat ce mi-am terminat portioara de injuraturi, tipa ajunsese la refren,si tocmai spusese: "So, Kiss Me!". Acum combinati ce am zis eu cu melodia, si veti obtine produsul. Si da, Lefko a ras de mine cam juma' de ora. Asta pana i-am dat cu scupiatorul in ochi. :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu