marți, 23 iunie 2009

Try some brain, sweetie!

Ma uitam la niste comentarii de-ale unei colege pe haifaivul alteia. Sincer, nu inteleg si nu cred ca voi intelege de unde vine toata aceasta rautate gratuita la adresa mea. Si credeti-ma, cam 99% din comentariile idioate faceau referire la mine. Si pt ce? Pt ca ei nu i-a iesit cu un tip si-a crezut ca din vina mea s-a intamplat asta. Se putea mai stupid? Nu, nu cred. Si da, Teodora, imi pare rau, dar la faza asta esti muuuult prea proasta. Rautatea excesiva pe care Teodora o promoveaza nu cred ca o sa se sfarseasca vreodata, si motivul cel mai intemeiat, cred eu, este prostia si invidia acestei persoane. Acum, cand o vad, cum se topeste de nervi cand trec pe langa ea, cum fierbe cand apar cu cate ceva nou la scoala, ce fata a facut cand l-am primit pe Jake (telefonu' meu :D), cum se uita cand schimb cateva vorbe cu Dragos, si cum reactioneaza la tot ce fac eu, ma gandesc ca asta e pura invidie completata de un numar redus de neuronei. Ea nu e proasta la invatatura, da', pur si simplu, in prezenta altora mai buni ca ea pe plan social, si-i pierde pe toti (neuronii), pana la ultimu'! Pacat, scumpo, pacat... Recunosc, a fost mai mult decat enervant sa o aud in fiecare minut al excursiei comentand ce fac, ma simteam de parca am o potaie puricoasa langa mine, care ma tot trage de pantaloni cat eu incerc sa-l schimb pe Trace de scutec. Si fiti sinceri, e greu sa schimbi o chitara de scutec cand te trage o potaie de pantalon! Dar ce pot spune, viata merge inainte, si oricum peste un an potaia puricoasa va ramane in urma. Si pun pariu ca anul viitor va fi si mai acida, si mai potaioasa, si mai puricoasa, va trage mai tare de cracul meu. Pe anul viitor, potaica! Pana atunci bucura-te de barfit cu celelate neamuri la fel de inteligente si invidioase. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu