luni, 15 iunie 2009

Marker freaks day :)))

O zi memorabila. De ce? Pentru ca am fost atacata de fetita cu pipi, am fost mazgalita cu markere, manjita de frisca, si miros ca un magazin de parfumuri de la atacul meprevazut cu cele 5 parfumuri ale lui Lefko. Poate pentru unii suna ca o zi a ororilor absolute insotite de un ghinion pur, administrat poate cu o doza in plus, dar pentru mine a fost fiecare clipa traita la intensitate maxima. Totul a inceput dimineata, la ora 10, cand m-am intalnit cu Lefko. Totul a inceput cand ne-am oprit sa ma holbez la un afis Twilight de la cinema Repulica. Lefko se prostea, se misca si urla slow motion. Toate frumoase, pana apare un babac care incepe sa raga la ea: WAAAAAAA.Ce-ai ?! AI TURBAT?! Te-apucă?! Si apoi a plecat, bombanind ceva doar pentru el. Razand in hohote, ne-am miscat picioarele deja inmuiate de caldura spre Tufli, unde am stat (dupa ce trecusem si pe la libraria cafenea unde bausem cate un suc si Lefko m-a sechestrat cu un shake de capsuni) si am vegetat cateva ore. Am realizat azi ca unele chelnerite chiar sunt proaste, si nu aud ce le zici nici daca le spui de 3 ori (chelnerita - Tufli - epiczadrovni failinski). Dupa ce am mai umblat pe strazi aiurea si am pierdut circa juma' de ora sa ma holbez la carti la libraria cafenea (eram deja la a doua vizita pe ziua de azi), am ajuns si pe Stefan, cu prada rece - Nestea! am baut, am ras, Lefko iar a inceput sa ma sechestreze cu shake-ul de capsuni. In joaca, am ridicat sticla inspre ea. Eu n-aveam nicio intentie sa o ud, dar ea n-a priceput asta, asa ca a barat atacul inexistent al sticlei varsand pe tricoul meu si pe blugii albastro-albi => (pe langa fail) atacul fetitei cu pipi. De ce fetita cu pipi? Pentru ca purtam un tricou alb cu fetite desenate cu el, si una dintre ele fusese cea mai afectata de contraatacul lui Lefko. Am ras, am mai stat, am mai baut Nestea, si ne-am dus fiecare la casa lui. Spre seara ne-am intalnit din nou, pt ca, failinski, imi uitasem ceva la ea. Dupa ce am stat putin in parc, am realizat ca ar fi mai bine sa mergem in casa la ea. Bineinteles ca markerele au exercitat o atractie supranaturala asupra noastra, si nu ne-am lasat pana nu ne-am mazgalit una alteia si ultimul por. Am ras pana am cazut jos, dupa care am descoperit cateva parfumuri. N-am rezistat sa nu ne parfumam una pe alta pana la extrem, asa ca acasa am ajuns mirosind ca un supermarket de parfumuri, si cu mainile colorate. Dar inainte sa plec spre casa, am luat frisca de pe prajitura care-mi fusese oferita cu atata generozitate de mama lui Lefko, si ne-am batut si cu ea. Nu va puteti imaigina cat de friscos puteam sa arat, + ca frisca avea si bucatele de ciocolata. In autobuz, murind de cald, mi-am dat jos bluza care-mi acoperea mainile pictate de markere, asa ca toti se uitau la mine de parca omorasem pe cineva, mai ales ca mai si duhneam a 5 parfumuri destul de tari. Avantaj eu, ca toti s-au retras mai incolo, deci am avut juma' de autobuz la dispozitie. ^^ 15.06 = Marker And Fetita Cu Pipi Day.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu