miercuri, 17 iunie 2009

Slow Motion

Ieri am fost la piscina. Si am invatat un lucru. Atunci cand sari iar si iar in piscina, si nici nu porti ochelari pt inot, iar ochii ii deschizi in apa proaspat clorinata, se produce efectul slow-motion. E interesant, fiecare om care trecea pe langa mine parca inota slow-motion, iar cand trecea de mine totul revenea la normal. Fascinata de acest fenomen, am observat cam... 10 min cum oamenii erau incetiniti de supradoza de clor din capul meu. Sincer, a fost foarte amuzant sa privesc cateva babe cum incercau sa inoate (zic incercau pt ca aproape cadeau la fund, si stropeau tot pe o raza de 10 m, iar apoi radeau ca vacile cand vad o alta vaca. specificare - nu stiu cum face o vaca cand vede o alta vaca, dar imi imaginez ca rage de parca ar rade in hohote.) iar cand ma apropiam eu totul se transforma in slow-motion super epic fail movie. Am fost fascinata de complexitatea mintii goale a femeii-catel, o tiganca blonda care abia inota, si facea multa galagie. In slow-motion totul parea de pe marte, asa ca am ras de una singura pe marginea piscinei, gandindu-ma ca poate, intr-o zi, copilul meu va sta acolo, razand ca prostu' de o baba, in timp ce clorul din capul lui va crea acelasi efect de slow-motion, si va intelege ca totusi lumea nu e atat de perfecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu